Cagsel doğumdan sonra kendinize zaman tanıyınnve ev işi yapmayın mümkün olduğunca uzun süre bırakın hem rahim hem hormonlar güzelce toparlansın, yardımı dokunacak herkesten yardım alın, sütünüz gelmezse üzülmeyin üzülünce stres olunca daha çok gelmez sakin tutun kendiniz bebekler gerginliği hisseder o da huysuzlaşır daha büyük kaos, mama da besleme çeşididir unutmayın kucağınızda seve öpe sevgiyle besleyin yeter (doğumda normalciler sezaryenciler, doğum sonrası mamacılar memeciler olarak kılık değiştiriyor aldırmayın), çok klişe gelebilir ama her fırsatta bebeğinizinle uyuyun (bu nedenle destek olabilecek herkesten deatwk iateyin dedim). Hiç ağrı yaşamadım ben,hiç yatakta yatma ihtiyacı hissetmedim dikiş nedenli. Dilerim kolaycacık geçer sağlıkla🌼