sedacelikss Ben 7+2 deyim inanılmaz şekilde sürekli kusuyorum bırakın yemeği su bile içemiyorum 1haftadır böyleyim böyle olan var mı ilaç dışında nasıl geçebilir beslenemediğim için bebek için endişeleniyorum
Denizyildizii sedacelikss bebek için endişelenmene gerek yok. Senin kanından besleniyor şuan. Bu kadar ağır kusmayı ilaçla durdurabilirsin anca
MineLule sedacelikss çok etkilenen gebelere serum takviyesi yapılıyor, ardından doktorunuza danışarak prilam adlı mide ilacını kullanabilirsiniz
Mom0891 sedacelikss Endişe etme canım bu haftalarda çok normal 🙂Şiddetli kusmaların olursa doktoruna görünebilirsin onun dısında prilam dr adlı ilaç seni çok rahatlatır😇 ben 16 . Haftadayım kusmalarım azaldı.Prilam sayesinde rahatladım Ayrıca bebeğin şuan senden beslenmiyor korkmana gerek yok🧿🌸
Derya2867 sedacelikss ben de 7inci haftadayım hiç kusma olmadı ama bulantı vardı prilam diye hamilelerin bulantı kusma ilacından gergin 1 tane içiyorum o kadar iyi geldi ki
Mltm07 sedacelikss hadtaneye gidin serum taksınlar bebeğin en çok ihtiyacı olan bende az kusuyorum 7+1 sürekli mide bulantısı doktor prima verdi