Sevgili anne adayları canlar sanırım dün biraz üşüttüm mü ne yaptım anlamadım sabah uyandığımda boğazım çok ağrıyor sabahtan beri çok öksürüyorum öksürmekten kasıklarıma ağrı giriyor bıçak saplanır gibi ne yapmam lazım şimdiden teşekkür ederim hepinize