Minikkus00 Kızlar dün 12 de sezeryandan çıktım hala dikiş yerlerim açıyor o kadar yürüyorum ama her seferinde biraz acı azalmasindan ziyade aynı seviyede acı var.Yürüdüğüm halde. Karnım da şişkinlik sürekli oluyor. Ne yapmalıyım spinal anestezi oldum
glnzem Minikkus00 bende 2 hafta önce sezeryan oldum daha yeni ameliyat olmuşsunuz ağrılarınızın olması çok normal hemen geçecek bi durum değil maalesef ki. 1 haftaya kendinizi toparlamış olursunuz.
Bulut2424 Minikkus00 bende düm seseryan oldum karnımda ki agrılar geçti şükğr ama dikişlerim yanmaya devam ediyor
Periperihan Minikkus00 kendimi ne zaman hazır hisseettm ozaman yürüdüm doktor lafına bakmadm üçüncü gün ikinci gün derken iyileştim ayağa kalktikca yandı heryerim o yüzden dinlenmek iyi geldi bana
Minikkus00 Denizyildizii glnzem Ne biliyim sezeryan bu kadar zor ağrılı beklemiyordum hemen çıkınca geçecek sandım şimdi ağrılar olunca lohusalık psikolojisi ile çok gerginim . Dikişlerim patlar diye korku var
glnzem Minikkus00 dikişleriniz neden patlasın ? Ağır kaldırmazsanız kendinizi zorlamazsanız bişey olmaz. Dış dikişler çabuk iyileşiyor iç dikişler uzun bi süre ağrıyor zaten ona yapacak bişey yok. Günde 2.3 kere parol içebilirsiniz
77Ozge77 Minikkus00 1 günde değil 3. 4. günde azalmaya başlıyor acılar. Hiç geçmeyecekmiş gibi geliyor insana biliyorum ilk doğumumdan. Kendine zehir etme günleri bebeğinin keyfini çıkar. Allah analı babalı büyütsün inşallah 🥰
Archhmomm Minikkus00 ben dogum yapalı 53 gün oldu . Kendinizi çok dinlememenizi öneririm biraz rahat olmak çok önemli . Sonuçta eliniz bile kesilse bir süre acısı devam ediyor ki karnınız kaç kat kesiliyor . Hala ben bile ara ara hafif acılar sızlanmalar hissediyorum. 40 gün agır kaldırmamak vs gerekiyor ama dikişte öyle kolay patlayan birsey değil . Çok dikkatli olarak hergün hayata biraz daha dahil olunca normaö hayata dönüş oluyor . Dikiş bu uzun bir süre sıfır agrı beklemek dogru değil 🙏🏻 Korkutmayın kendinizi bence 🙏🏻