Hafizeplt bende göbeğim çıkana kadar umursamıyordum doğuma yakın giderim diyordum. Ama jileti elime alıp yapamadığımı görünce.. işte o zaman derdi beni aldı. Siz alışıksınız ağdaya sizin yerinizde olsam direkt giderdim tüyleriniz incelmiştir. Çıkış yönleri bile aynıdır. Dediğim gibi cesaret lazım bi kere o korkuyu kırsak sankii