aysenuryldzz19 Meraba kizlar son haftalarinizi nasil geciriyorsunuz benim son 10 gunum surekli ayaklarimin altina yastik koyup dinlenerek geciyo hareketli bir insan olarak cok zor geliyo yatmak ayrica ayaga kaltigim an bacaklarim agriyo odem var yürüyünce daha da artiyo
BegumIscanTunc aysenuryldzz19 34+1 haftalığım son 29 günüm sezeryan olucam ama ikiz gebelik değil benimki şuanda bile belime vuran sancılar oluyor cuma günü kontrolüm var sürekli yatıyorum Rabbim ikizlerini sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah 🤲🤲🤲
PembeGelincik aysenuryldzz19 34+1 deyiz bizde oğullarımla, doktorum 36.haftayi görelim dedi, cok hareketliler, çoğunluk uyuyorum, ayakta olduğum günün ertesinde ayaklar davul gibi oluyor, hamilelik süreci boyunca 18 kilo aldim,hayırlısı
Sell90 aysenuryldzz19 34+6 cift yumurta ikiz kizlarimizi bekliyoruz. Son bie haftadir el ayak sismesi. Ellerim sabah kalktigimda agriyor sykamiyorum veya ellimin uzerine agirlik veremiyorum resmen🥺 bol yatisli dinlenmeli geciyor. Su icmeyi azaltmistim wc den sebeb ister istemez ama suan icmesem bile lavabo ya gitme ihtiyaci hissediyorum. Wc den cikip salona adim atip tekrar wc ye donuyorum😅. Nefes darligi da ayrica uyumayi zorlastiriyor. Sanki biri bogazimi sykiyor gibi. Heryerime yastik yerlestirip anca yatiyorum. Ikinci gebeligim ilki tek bebek oldugundan boyle seyler yasamadim. Sadece son ayda ayak sismesi. Hepsi gecici tabi ama yorucu oluyor tabi bazen kendimi hamileden ziyade hasta gibi hissediyorum agri sizi olunca. Rabbim hepimize saglik ve sihhtle kucagimiza almayi nasip etsin. Kolay ve gonlumuzs gore bir dogum olsun inshAllah ❤️
aysenuryldzz19 PembeGelincik hayirlisiyla alirsiniz umarim kucaginiza🙏🙏benim gecmeyen sisliklerim var buda canimi skmaya basladi sizinde mi oyle
aysenuryldzz19 Sell90 allahh yardimcin olsun canim son haftalar benim icin cok can skici olmaya basladi hareket edemiyorum istedigim gibi bacaklarimda hem agri var hem sislik nasil sabredicegim bilemiyorum