Eski9 Kızlar merhaba 36+4 bugün kontrolümüz vardı. Şuan herşey yolunda çok şükür 2900 olmuş kilomuz. Haftasıyla uyumlu dedi doktor. Haftaya son muayenemiz dedi gelirsin ameliyat gününü kararlaştıralim dedi beni ateşler bastı 🙈😁 ikinci gebelik zorunlu sezeryan varmı bizle aynı olan sezeryan olacaklar. Birde mesela 37 de almaz heralde değil mi ? Bende tansiyon sorunu var ama beni zorlamıyor yükselmiyor pek 14/9 u hiç geçmedi çok şükür etkilemiyor da. Ben ay sonu değilde temmuz 1 olsun istiyorum 38+5 e denk geliyor ay çok heyecanlandım valla 🥰🥰😱
annebali12 Eski9 Benimde iki hafta son kontrol bugün 35 olduk yeni geldim hastaneden. 9 temmuza günümüzü kestik inşallah bir sıkıntı olmazsa 37 haftada gidip anestezi tahlili covid testi vs vericem. Soon 27 gün inşallah 😊
Sedakbyk Eski9 benimde haftaya sezaryan gunum belli olucak,cok heyecanliyim 3.5 yasinda oglum var onu birakip ameliyata nasil giricam bilmiyorum simdiden gozlerim doluyor.
idiloska Eski9 benim 37+4 bugün kontrolüm var, 22-30 arası bir tarih seçmemi istedi geçen hafta, dönmediği için sezeryan olacağım, bir Ümit döner diye bekliyorum. Haziran 25-29 arasında kaldım, bir gün seçip rahatlatacağım
Eski9 annebali12 hayırlısı olsun inşallah ya sağlıkla gelsinler insan çok heyecanlanıyor doktora korkuyorum az kaldı diyorum gülüyor 😁 aslında benim 5 temmuzda doğum günüm keşke o zaman alsa
Eski9 Sedakbyk bende öyle 5.5 yaşında kızım var insan tuhaf duygular içine giriyor bir yanda korku bir yanda heyecan bebisin merakı çok heyecanlıyım vallahi içim kıpır kıpır
Eski9 idiloska benim 1 temmuz 38+5 e denk geliyor inşallah verir keşke 5 temmuza verse benim doğum günüm 39 oluyorum o zaman da