Oykum_06 aktardan kalıp şeklinde kakao yağı aldım canım, benmari usulü erittim içine Hindistan cevizi yağı, zeytin yağı koyup iyice karıştırdım 20. Haftadan beri kullanıyorum 38.haftadayım henüz çatlak hiç oluşmadı. Boşu boşuna pahalı kremlere hiç para verme