Bbebegimibeklerken Yasal olan 32. Haftada izne çıkana kadar rapor alsam doğum parasında eksiklik olacağı söylendi kızlar bilgisi olan var mı ya da ücretsiz izin alınırsa etkiliyormu doğum parasını 21. Haftadayım
aaysegulll Bbebegimibeklerken evet yasal izniniz 32.haftanızı doldurmanızla başlar.Öncesinde doğum izni hakkınız oluşmuyor.
Simgedoruk Bbebegimibeklerken doğum parası için 32mhaftada drunuza izne ayrılmak istediğinizi söyleyin zaten onlarda 32.haftada soruyorlar calisiyomusun diye ondan önce ayrılırsanız ücret düşebilir yada doğum sonrası için izninizi kullanamazsiniz diye biliyorum
mevos_blt07 Bbebegimibeklerken eğer 32. Haftanızdan geriye 1 yıl dönünce 90 gün sigorta priminiz yattıysa sorun olmaz heyet ve normal rapor farklı.. gününüz dolduysa istirahat raporu doğum paranızı etkilemez❤️
ilkgozagrimhavinim aaysegulll peki bu doğum izni için ne yapmamız gerek. Doktorumuzdan mı rapor yazmasını istiyoruz bilginiz var mı? Özel sektörde çalışıyorum bende.
Bbebegimibeklerken ilkgozagrimhavinim evet 32. Hafta olunca doktor rapor yazıyormuş gebelik iznine ayrılmak için
Bbebegimibeklerken ilkgozagrimhavinim doğum izin raporunu iş yerine verdikten sonra onlar sgk ya bildiriyor diye biliyorum o kadar bende gerisini hiç bilmiyorum sık sık kontrol etmek lazım yatmış mı diye e devlet ya da ptt den sanırım
Simgedoruk Bbebegimibeklerken e devlette iban nonuzu kaydederseniz hesaba yatıyor para 1 hafta içinde benimki 5 günde yattı
zeyolin Simgedoruk rapor ücretleri rapor süresi bitince yatıyor diye biliyorum sizinki bitmeden mi yattı acaba
Simgedoruk zeyolin doğum öncesi isgormezlik rapor parası yattı şuan doğum sonrasi icin de 1 ay sonra yatacak
Bkrmz Şuanda 31+4 teyiz. 32.de çalışamaz raporu alamk istiyorum ama doğumun nasipse temmuz sonu Ağustos gibi. İş yerim raporuöu aylık olarak onaylayacakmış. Doğum gerçekleşmeden de ödenek almaya başlıyor muyuz? Bilgisi olan varmı ?