zehranurr bende hep en başından beri normal istedim, cok okudum duydum biri doğsa digeri dönüp sezeryan oluyormuş, her şey o doğum anına bağlı tabiki, doktorumun son 3 ayda cok ikiz tecrübesi oldu ,gördükçe ona ve kendime güvenim artıyor, ama çocuklar en başta tabiki, bakalim onlar ne istiyor