Cicikus1 Kızlar bu dördüncü gidişim. Oğlum sürekli yüzüstü yatıyor. Tüm organları inceledi doktor ama kalp henüz bakamadı. Kabaca bir şey yok ama incelemem lazım diyor. Oğlum da ısrarla yüzüstü durup kalbin üstüne yatıyor Napicam böyle ben bilmiyorum.
Elbet-birgun-kavusacagiz Cicikus1 yaa yeriiiim🤩 girmeden once visne suyu cikolata yecanm hareketlenir bebek burda oyle yazmislardi ise yariyo diye
Gizemdmr Cicikus1 merhaba, dün aynı şey benimde başıma geldi. Hep sırtını döndü 9-5 arası hastanede mesai yaptık. Doktor 2 hafta sonra tekrar çağırdı kalbe bakmak için.
DenizSayer Cicikus1 benimde aynı kalbini ve yüzünü inceleyemedi pozisyonundan 1 ay sonra gel bakalım dedi gittim yine aynı yine aynı bakalım bi sonraki randevumda artık 32 haftalık olucak umarım doktorlar inceleyebilir 🙏🏻👼🏻
Gzmm14 Cicikus1 ya benimki de birkaç yerini göstermedi. Çikolata yiyerek gitmiştim. Ama biraz yürüyüş yap dedi, birde onunla alakalı mı bilmiyorum ama demli bür çay iç, idrarın sıkışsın öyle gel dedi. Dediklerini dinledim ve gösterdi minnoş ❤️
Cicikus1 Elbet-birgun-kavusacagiz kız anam yok iki üç tane çikolata mi yemedim meyve suları mi içmedim bana misin demiyor adamın sülalesi rahat 🤣🤣
Cicikus1 Gizemdmr ben de iki haftadır gidiyorum gitmek bi şey değil canı sağolsun giderim ama komik oluyo yatmamla kalkmam bir oluyo dönmemiş annesi diyo yolluyor doktor
Gizemdmr Cicikus1 malesef benimde dün öyle oldu 8 kere girdim doktorun yanına :) doktor en son evde kim bu kadar inatçı diye sordu☺️