Gamzeaykut ben çekirge doruğa gidiyorum Senem Alkan dr um gayet memnunum artı para da ödemiyorum tahlillerimi Zübeyde de yaptırıp götürüyorum ne isterse doruğa sadece muayene ücreti veriyorum ilaçları bile ya Zübeyde ya aile hekimine yazdırıyorum devletten de çok memnunum ama özelde doğurmanın lüksü hiç bi zaman devlette olmuyor malesef hem eşim yanımda olsun istiyorum ilk bebek Zübeyde de malesef giriş çıkışlar sıkıntı ziyaret saati var sadece misafirlerin için de