Melikegizay 2-3 gündür yine yeşil akıntım gelmeye başladı koyu ve kokusuz , mantar enfeksiyonu varken böyleydi. 31. Hftam , başına gelen varmı ? Erken Doğuma sebep olmasından çok korkuyorum 😔
Deletedmom18 Melikegizay canım bendeki beyazdı alıntı aynı haftaydı doktorum fitil le krem verdi şükür geçti kaşıntı falan kalmAdı istersen karbonatla yıka kaşıntın falan varsa kesiyor
SerapTadelenTtnc Melikegizay Canım enfeksiyondan oluyormuş doktorum bana fitil verdi kullanıyorum görüşmelisin doktorunla erken Doğum değil de Doğum anında enfeksiyon çoğalmasın diye kurutulması gerekiyormuş
Demetyvss Benimde 27. Haftam aynı sıkıntıyı yaşıyorum doktorum ilac verdi. Onu kullanıyorum umarım kısa sürede gecer.
Esraece Bende 27 haftaligim ne zmandir cekiyorum bu derdi doktro fitil verdi bi kâr etmedi bilmiyorum nasil gecicek 😏😣
Birglbiray Bendw çekiyorum bi kaç gündür azaldı ama geceleri sürekli su içiyorum uykusuz kalıyorum ama yüksek ihtimal gece içtiğim su çok etkiledi temizliyor. Fitil falan kullandım tamamen geçirmedi tekrarladı bende geceleri suya verdim kendimi bi dene istersen kaşıntın olduğunda da sirke kullanabilirsin rahatlatıyor o da
Melikegizay Kızlar çok teşekkür ederim çok sağolun inşallah sıkıntılı bir duruma yol açmaz 😔 ped değiştirir gibi peçete değiştiriyorum sürekli 😔