SenaBalciii Çok normal.12 +1 im hâlâ hepsini yaşıyorum. İlk zamanlar günde 10 defa istifra ettiğimi biliyorum,zorlanmaktan yüzüm gözüm uçuklanmıştı. Doktorumun verdiği bulantı hapiyla ayakta duruyorum hâlâ daha.. hepsi normal herkesin farklı ilerliyor. Allah yardımcın olsun, çok zor