Seher0270 Kızlar merhaba? Sigara kullanıyorum😣 Adetim 2 gün gecikti eğer gebelik varsa şimdiye kadar içtiğim sigaraların bir zararı olur mu? Adetim gecikince şu an bıraktım içmeyi . Ama eğer varsa bir zarar verdiyse diye endişelendim. 😣🙏🏻
Seda-1 Seher0270 benimde haberim yoktu adetimden 5 gün geçmiş öyle test verdim hamileymişim hemen bıraktım 36 haftalığım şükür şuan bir problem yok
Seher0270 Seda-1 Canım birşey daha sorucam gebelik ile alakalı böyle yumurtlama akıntısı gibi yoğun sarı akıntın olmuymuştu adetin geçince. Başkada hiçbir belirti yok bende 🤷🏻♀️
Btl_0909 Seher0270 sarıya yakın yoğun akıntı bende de var bugün adet günüm ama olmadım daha inşallah gebelik belirtisidir