Kızlar 18 haftalık hamileyim. Eskidende saçım dökülürdu ama hamilelikle beraber dökülmuyor resmen kökten gelerek kopuyor. Şakak kısımlarım açılmaya başladı. Doktoruma söyledim gayet normal dedi. Vitamin de kullanıyorum. Ama asla azalmıyor dökülme. Doğuma kadar kel kalicam galiba çok üzülüyorum ve psikolojk olarak çok etkileniyorum. Acaba bir cildiye uzmanına görünsemmi bı öneriniz var mı? Başka bu durumu yaşayan var mı?