Merhaba arkadaslar burda bi kac kisiden gordum aklima cok takildi konuya gecersek soyleki benim 1 oglum var suanda ikinciye 6 haftalik hamileyim ama benim oglumdan once 1 hamilelik daha yasadim kalp atisi 8 haftaya kadar alinmadi baya umutsuz konusmlar gecti bende hormon testi yaptirdim iki katina cikiyormu diye ilk testim 22000 ikinci testim 23 binlerde bisi cikmisti yani cok az bir artis vardi bi kac doktor olumsuz konustu bende tabi kurtaj oldum bunun uzerine ama simdi boyle olup daha sonra kalp atisi duyanlar olmus ama bnde test sonucum ikiye katlanmamisti bilemiyorum aklima cok takildi sizce o bebek yasiyormuydu 😥