momtobe8 Sinovac aşı olmak istiyorum ama hiç biryerde randevu bulamıyorum. Yakın zamanda bu aşıyı olan var mı?
Mervis080 momtobe8 şuan Sinovac olmadığı için birinci doz için randevu vermiyorlar ilk dozu olanlar ikinci doz için randevu alabiliyor
EsraEse momtobe8 bebeğe bi zararı olur mu yaptırdınız mı bende yaptırmak istiyorum ama korkuyorum da bişey olur diye
momtobe8 Mervis080 teşekkürler. bende öyle duydum ama bir ihtimal belki biryerlerde yapılıyor mudur diye burda sorayım dedim.
momtobe8 EsraEse valla kısa vadede bir zararı yok görünüyor. Ama ızun vade ne olur kimse bilmiyor. Ama ben hasta olmaktan daha kötü olamaz diye düşündüm bir de bir uçak seyehati yapacağım o yüzden yaptırdım. Yoksa doğumu beklerdim büyük ihtimalle.
2inciannelik momtobe8 çok geçmiş olsun ben de pazartesi oldum 18 haftalık hamileyim. Bende yan etkilerin hepsi oldu bugün 3üncü gün inşallah daha iyi olurum .
2inciannelik momtobe8 nasılsın canım kol ağrısı dışında bir yan etkin oldu mu . Ben pazartesiden beri gribim baş ağrım ve tat koku kaybım var
momtobe8 2inciannelik kol ağrısı dışında hiç bir yan etkisi olmadı. O da sadece kolumu kaldırdığımda bir hamlık ağrısı gibi bişeydi. 24 saattede de geçti. Aşının ertesi günü ekşam eşimde biraz üşüme halsizlik oldu ama o da sabaha geçti.