Nevarebeka Kızlar ikili test için kan vermiştim Giresun’da su an istanbuldayım sonucu nasıl alabilirim ne mail ne numara hiç bi şekilde ulaşamıyorum devlet hastanesinde vermiştim.
nevamm1 Nevarebeka e nabiza dusmuyormu canım dusmediyse barkod varsa elinde labimden bak en erken oraya düşer
Purpura26 Nevarebeka Hangi doktorda verdin Giresunda? Hastanenin numarasını arayıp doktorun odasına bağlanmak istediğini söyle. Bazen bağlıyorlar bazen bağlamıyorlar ama. İkili test sonuçları e nabıza düşmüyor
ikikuzuannesi_18-21_ Nevarebeka canım gittiğin hastanenin internet sitesinden tahlil sonuçlarına gir ordan bilgilerini girip görebilirsin ben hep öyle yapıyırum şifre falan istemiyor kimlik bilgileri ile giriş yapıyorsun hangi hastaneye gitsem ben öyle bakıyorum. Dene bakalım sende ulaşırsın belki
Nevarebeka Purpura26 aradım baglamıyor telelfon kabul etmiyorlarmış istanbulda ne kadar kalacağımda belli değil en iyisi sağlık bakanlığını aramak
Cansuufyucee Nevarebeka Gökhan Ordu ya gidiyorum 9 aylık oluyoruz inşallah 14 gün sonra doğum olacak 🙏🏻
Nevarebeka Cansuufyucee evet duydum Gökhan hocayı da masallah Allah sağlıklı sıkıntısız doğum nasip etsin.
Cansuufyucee Nevarebeka amin inşallah darısı sana olsun umarım ulaşabilirsin ama hastane müsade etmiyor malesef bende yaşadım aynı şeyi baglamiyorlar kesinlikle gebe okulunu arayıp sorabilirsin aslında ben o şekilde ulaşmıştım doktora oradaki ebe konuşup seni tekrar arıyor
Edates Nevarebeka hastaneye ulasıp size mail atmalarını isteyin Baska turlu degerler bırsey ifade etmez rapor halinde elinizde olması lazım bolumun asistanı vardır illaki yardımcı olacak