Busracikkkk 3,570 doğdu.
Normalde ultrason verilerine göre 3,200 doğması bekleniyordu.
Doktorum bu kilodan fazlasını doguramazsn demişti ama doğurdum çok şükür.
Ebe kontrol edip dar ama sıkıntı yok demişti.
Cok fazla dikisim veya herangi bir deformasyon olmadı. Makat bölgesinde veya vajinada..
Yani birkaç farklı doktora danışabilirsiniz. Elbette ki riskleri de var ama bazen doktorlar korkutabiliyor da..