nuniturkmen slm hanımlar 30+5 haftalık hamileyim allaha şükür düşük riskim vs yok yarın arabayla uzun yolculuğa cıkmam gerek sizce bebeğe bi zararı olur mu riski var mı ?
momof3 nuniturkmen Doktoruna danışıp öyle çıkmalısın.Takibini yapan doktordan bilgi Alman daha sağlıklı olur bence 🙂 Ben de yola çıkacaktım hemen doktoruma sordum ona göre hareket ettim
zehranurr nuniturkmen o haftalarda düşük riski olmaz zaten ama erken doğum riskiniz vs olabilir. Doktorunuzla görüşün en sağlıklı bilgiyi doktorunuz verir
TugceBelis nuniturkmen ben 25.haftamda arabayla istanbuldan orduya geldim sık sık mola verdim sıkıntı olmadı doktorum izin vermişti şimdi 30u geçtim 32.hafta gibi İstanbul’a geri dönücem araçla izin vermezse doktorum uçakla dönücem bakalım muhakkak doktor onayı alın
TugceBelis Mommannebrc doktor izni kagıdı ile binilebiliyor diye biliyorum arkadasım 32haftasından sonra Almanya ya gitti 10 gün kaldı geldi
TugceBelis Mommannebrc wala beni korkuttunuz şimdi aradım havayolu şirketini doktor raporu ile 35.hafta bitene kadar uçulabiliyormus sonrası rapor olsa dahi yasakmış ☺️