fatmArslan06 Whiteswan sütsüz yatma ceviz süt yatmadan önce yemeye bak ben okdar ceviz yedim kk artık tiksiniyorum😂
YunSer Bende az önce geldim doktordan 32+0 ve 1890 kg bana çok az geldi ya. 14 gün önce gittiğimde 1740 kg dı az almış dedim ama doktor normal dedi. Sizce de normal mi?
Aysekoroglu Ddnzz 32+1 de 2300gramdı şimdi 35 olduk perşembe kontrolüm var bakalım ne kadar kilo almış
teachervera Aysekoroglu Nasıl besleniyorsunuz biraz tüyo alabilir miyim 😊bu arada maşallah bebişinize 🧿🧿
Aysekoroglu teachervera teşekkür ederim peynir olarak kaşar yiyorum karpuz çok yiyorum birde sulu yemek yiyorum genelde kaşar peyniri karpuzun etkisi çok sanırım 30. Haftadan sonra daha hızlı kilo alırmış bebişler doktorum demişti
busra1485 teachervera benim bebeğin de kilosu çok fazlaymış 33 haftalık 2560 dedi doktor , şimdiye kadar normaldi bana sorarsanız kesinlikle karpuzdan ben son bir iki haftadır fazlaca karpuz tükettim bebek bi anda şişti karbonhidratı ekmeği kes dedi doktor ayrıca siz de ona göre beslenebilirsiniz yani
busra1485 Dilangunes fazla demedi mi doktorunuz benim de 32+2 2560 gram doktor fazla perhis yap dedi kız bebek omdan mı ya da acaba cinsiyet farkıyla kilo da mı farklı oluyor ?
teachervera Aysekoroglu Bende her gün süt, kaşar peyniri, çiğ badem, fındık, muz, kefir düzenli tüketiyorum 32+2 de 1896 idi. Karpuz daha çok tüketeyim bakalım
Ceylanergen Aysekoroglu ben o kadar kaşar mu yedim resmen 1 ayda dünya kadar yedim ama kilosu öyle artmadı