Ayin 7sinde 4+3 hamile oldugumu ogrendim doktorda. Su anda ise 5+4 oluyor.
Doktor direkt ultrasonla ustten ve alttan bakti ve 2.5 mm demisti. 15 gun sonra tekrar gelin kalp atisini gorelim demisti. Bir de bir suru test yaptirdim sayfada yazan cogu testi yaptirdim 4 tup kan ve idrar verdim hicbir sorun cikmadi onlarda da. Sonradan aradilar ve sorun yok dediler. Ancak betahcg kac veya ona vakti mi bilmiyorum bile. Yaptigi testleri acinca da degerler arasinda betahcg yok. Acamadigim bi tanerapor var acaba onda mi bilmiyorum da