Merynurii Merhaba kızlar 10. Haftam dayım çok şükür ikili tarama için doktor haftaya görüşelim dedi siz nerelerde yaptırdınız devlette mi ozeldemi 🌼
kedilianneee Merynurii merhaba ben geçen hafta yaptırdım Doktorumun kendi kliniğin de. tarama için 150 TL verdim muayene ücreti haricinde
Cennetkusumm_35 Merynurii ben ilk hamileligimde yaptırmamiştim devlette istedim her hastane de yapmıyormuş geciktim şimdi tınaztepe hastanesine 2 hafta sonra randevum var orda yaptırıcam fiyatını da bilmiyorum hiç
Gzmm14 Merynurii Valla canım ben Egepolde yaptırdım. Zaten doktorumda orda. Ben 75 tl vermiştim kan testi için. Normal muayene de 175 tl ama doktorum on gün içerisinde çağırdığı için muayene ücreti ödememiştim.
citlenbigim2212 Merynurii bende izmirde özel doktora gidiyorum muane hariç 100tl verdim ikili tarama için
Cansuomerali Ben devlette yaptırdım hiç Bi ücret ödemedim bazı devlet hastaneleri yapıyor boşuna para vermeye gerek yok bence
kedilianneee Merynurii ben İzmir başlığını görmemişim canım kusura bakma başka şehirdeyim bu arada ondan kaynaklanabilir