
Geçen ay yumurtlama takibi yaptığım ve değerlendirdiğim halde olmamıştı. Nasip ya işte bu sefer olursa olur olmazsa elbet vardır zamanı dedim takip yapmadım ama gün aşırı ilişki oldu. Geçen sene Mayıs ayında 14 haftalık düşük yapmıştım. Geçtiğimiz Şubat ayında da kimyasal olmuştu. Şimdi nasıl bir korku var içimde anlatamam 😢 Rabbim hayırlısıyla sağlıklı sıhhatli kavuştursun inşallah. Ve nerede bebek isteyen bir kadın varsa rabbim hayırlısıyla evlat ile sevindirsin onları🤲🏻🤲🏻 Sizden dua istiyorum kızlar inşallah bu sefer sağlıklı bir bebek olur🤲🏻🌺