Serra06 Eymenkuzusu öncelikle geçmiş olsun Rabbim yavrunuzu size bağışlasın hayırlı bir rvlat olsun inşallah 🤲🏻 . Normal doğum mu yaptınız sezeryan mi
Dilek060 Eymenkuzusu canim peki ilgi alakalari nasıl biliyorum o sanciyi hepimiz cekicez ama k anda bize duygusal olarak yanimizda destek olacak tek kisiler doktorlar ve hemsireler ben korkuyorum bazen cok Kaddar oluyorlar bide dogumda yaninda ebe varmiydi
Eymenkuzusu Dilek060 Allah hepiyi ve merhametli insankarla karsilastirsn sizi. Herkesin ilgi alakasi gayet iyiydi. Sancilari cektim anda refakatcim vardi onla beraber sanci cektik ebelerde dogum aninda odaya geliyor zaten
Dilek060 Eymenkuzusu ins bnde orda dogurmayi düşünüyorum insallah Allah analı babalı büyüsün canim hayirli olsun