BraKarpuz Dün çatı muayenem oldu 37+3 2.700 kg çatın çok dar bebek 3 kg geçerse vajinal doğum yapamazsın dedi. Sezaryen olmak istemiyorum. Benim gibi olup normal doğum yapan var mı ?
Liladrian BraKarpuz Olur mu yahu? Benim 35+3’te 2687 kg idi. Demek ki benim içim tarla gibi olsa ben yine doğuramam 😣
Kuzusunannesi BraKarpuz bana da aynısını dedi şu an hastanedyim suni sancı verildi ve 4cm açıklığım oldu olmasa benim olmazdı ve bebeğim 4 kiloya yakın düşün
NaimeYilmaz BraKarpuz doğum anında catı genıslıyor. Doğum zamanına bırakabılırsınız kararı size kalmıs
BraKarpuz Kuzusunannesi ay hadi inşallah sağlıkla kucağına alırsın. İnşallah benimde vajinal doğum olur 🤦🏼♀️
Kuzusunannesi BraKarpuz olur olur korkma valla sabahtan beri suni sancı veriyorlar çok hafif ağrı hissediyorum ama sancım tavan yapmış açılmam da güzel ilerliyor sakın panik yapma sakin ol doğurursun
Kubra3458 Kuzusunannesi Kendi sancınız gelmeden ve hiç açılma olmadan suni sancı ile mi başlattılar açılmaları ve sancıları?
Kuzusunannesi Dilaam canım doğum yaptım dün 10 saat suni sancı çektim en son bebeğin kalp atışları çok düştü o kadar kötüydü ki hemen acil sezeryana aldılar dün akşam 6.30 da doğum yaptım sezeryanla allaha şükür bebeğim de ben de çok iyiyiz
Zeynepzgi Bnde 38+3 te çatı muayenesi oldum bebek 3400 dü normal doğum çok zor bebek biraz daha kilo alırsa dedi kemik var oraya takılır o açıklığınla seni sezeryana almak zorunda kalırım dedi bnde bu pazartesi tekrar kontrole gidicem bebeğin kilosu artmışsa sezeryan olcam galiba kafam çok karışık🙁