seyram korkulcak hiç bişey yok, kendinizi korkutmayın pozitif olursanız dogumunuz çok kolay gerçekleşir, sancılarınız başladıgı andan itibaren ne yapmanız gerektigini bilin inanın o kadar kolay ki, sancı esnasında sancıları muhakkak ayakta karşılayın, yatmayın ayakta daha kolaydır, nefes alış verişini bilin, burundan alıp agızdan verin, ıkınmanızı dogru yapın önden değil arkadan ıkıncaksınız bunu asla unutmayın, kabız olmuş gibi ıkıncaksınız yani bunları bildikten sonra inanın çok kolay dogum 🥰