gozdekrks 10 haftaligim burda kabizlik için soru sormuştum. Tam çözdüm derken 2 gün sonra ishal oldum. Yani bu normal mi bende mi bi sorun var doktora gitmelimiyim😔 surekli boyle oluyor..
Emel123 gozdekrks kabızlığını neyle çözmeye çalıştıysan miktarını azaltabilirsin. İshal olmak da iyi değil, çok su kaybı. Bol bol su iç.
Redpepper Valla ben de geçen 3 gün kabızlıktan sonra erik yedim yemez olaydım ishalden acillik oldum sıvı kaybından artık perişan olmuştum gerçekten çok kötü ya, hergün zeytinyağı içiyorum ama pek de bi etki göremedim kabızlığa