Zumra12345 Kizlar ben bundan ne zamandır çekiyorum doğum yaptım hala geçmedi ayağımın üstüne bastıkça aciyo yaşayan varmı acaba ağrısını hafifleten suya koyuyorum koydukca daha çok canım yanıyor doktor randevuma daha var yardımcı olursanız çok sevinirim.
Dseker Zumra12345 canım bende çok çektim cildiyeci yakıyor ben rahat 6 kere gittim azar azar üstten yakıyor başka çaresi yok ayakkabı bile giyemiyordum varken şimdi
Safisss Zumra12345 Canım ya cildiye doktoruna gitmen lazım geçmiyor yoksa.. kardeşim de çıktı kaç keredir doktor seansına gidiyor biseyle yakıyormus , köküne kadar inmiş birde ihmal etme yani
Melekannesi46 İncirin sütünü sürün kesinöxüm çevrenizde incir ağacı varsa onun yaprağından koparın çıkan sütü sivilin üzerine sürün düzenli sabah akşam 10 15 günde gidecektir