Burcu_NFUE canım benim benim de altıncı haftadayım 5 haftadan beri lekelenmem oluyor Progestan kullanıyorum endişe etme canım sıkıntı olmaz inşallah. Dinlenmene bak, benim bi kere de kıpkırmızı kanamam oldu, dr a gittim hala adet gibi ağrım var uzanmana bak, dinlenmene bak. Kendini strese koyma