Kızlar benim son 38 günüm ama ben isteğe bağlı sezaryen olmak istiyorum öyle olursa doktorum 38 ile 39 arası alabileceğini söyledi eşimin doğum gününde 38+3 oluyor bebişimde aynı gün doğsun diye düşündüm ama etrafımda çok saçma ne alaka diyenler oldu kararsız kaldım siz ne düşünüyorsunuz