Minikmucizemm24 Merhaba kızlar 9.haftamdayim en başından beri tsh yüksek çıkıyordu hangi ilacı kaç doz kullaniyorsunz şu an benimki 4.36 ve günde 75 mgc iç dedi . Uzun zamandır 50 içiyorum ise yaramıyor . Biraz daha yükseltmesi lazım ama yukseltmedi