Aryapoyraz DuaElf internetten bakmayın lütfen belirti yoksa bile öyle hissediyoruz yerleşme ağrısıdır aynı haftada benimde cok kasık ağrım ve kahverengi akıntım vardı bol bol dinlenin ağır iş yapmayın 🌸
DuaElf Aryapoyraz teşekkür ederim pozitif yorumunuz için 🌸 bugün daha iyiyim dün bi kaç saat sürdü ağrım. Kanamam lekelenmem hiç olmadı şükür. Kalp atışını henüz duymadık diye stres yapıyorum sanırım
DuaElf Elos üç ay önce geçirdik covit şuan pek ona benzer belirti yok sadece bende dün sıtma oldu geçti şükür
Aryapoyraz DuaElf rica ederim sonuçta içimizde bir canlı büyüyor yerleşip tutunuyor herkesin bünyesi bir değil doktorunuz olumlu konuştuysa kendinize vesvese vermeyin ben cok yaptım aynı haftalarda dk bası internetten baktım ağrımayan yerim bile ağrıyor gibi panik yapıyordum ağlıyordum durduk yere ama cok gereksizmiş gercekten 11 haftamdayım gene ağrım var ama 3 ayım bitiyor artık bebek daha hızlı büyüyeceği için rahim genişliyor herşey bir süreç bunlarda gececek inşallah 🙏🌸 sağlıkla kalın ikinizde ❤️
Aybuss Uzan vitaminlerini iç yataktan çıkma.. Sendeki belirtiler bende de vardı düşük fln olmadı çok şükür, 21 haftalık olduk İnternetten bakıp değerlendirme kendini
DuaElf Aybuss çok şükür inşallah benimde olmaz. Sağlıkla alalım kucağımıza inşallah. Bugün bişeyim yok şükür
Sakinem212 DuaElf internetten çok bişeylere bakmayın saçma sapan şeylerde yazıyor leken veya kanaman yoksa endişe etme hamilelikte karın ve sırt ağrısı çok normal özellkle ilk aylarda 2 gebeliğim sancım çok oluyor ama doktor tamamen normal olduğunu rahim genişlendiği için oluyor bebek gelişip büyüdükçe baskı ağrı artıyor ama dayanılarak gibi de değil.
DuaElf Sakinem212 6 haftalık olduğm için bel ağrısı için erken gibi geldi ondan tedirgin oldum internetten bakıncada zaten ölmeden mezara koyuylar insanı sağolsunlar bakmamak lazım gerçekten. Kanamam olmadı çok şükür bugün iyiyim dünde bi kaç saat sürüp geçti ağrım
Sakinem212 DuaElf benim lekem bile geldi korkmadım çünkü doktor bunu söyledi sağlıksız gebelik olsa sırt üstü yatsan da düşer sağlıklı olsa korkma hiçbişey olmaz dedi çok şükür 8 haftaya girdik.