Merhaba hanımlar yozgatta yaşıyorum,şehir hastanesinde doğum olayı çok önemsenmiyor ve çoğu bebekler Küveze alınıyor dün de şahit olduk.O yüzden il dışı düşünüyoruz 33.haftalik hamileyim..Huma hastanesi memnun musunuz ? Ya da doğum ücreti ne kadar ? Hangi doktoru tavsiye edersiniz ?