Guneyinannesi1 ben 3 aylıkken almaya başladım ilk ortak renkler aldım cinsiyetini bilmiyorum diye. Battaniye çanta falan. Cibsiyetini de öğrenince her ay indirimden bişeyler aldım yine beşikti bebek arabasıydı 4 aylıkken almıştık çünkü fiyat çok uygundu. 34.haftadayım eksikler anca bitti. Tabi buna kışlık kıyafet katmıyorum bi kaç parça bişey aldık yaz bebeği olacak nasılsa, doğduktan sonra alırız diye. Yavaştan alın kimsenin lafına bakmayın bence heleki ilk bebekse eksik bitmiyor