Tusemefe8134 Meraba güzel hamişlrr.36+3den ulasiyorum.bu ara bebisim tekmelerini çok.sertlestrdi ve kendimi asiri yorgun ellerimde aşiri uyuşma ve göz kapaklarim agriyor.tabi bide ishalim var.sizde durumlar nasil ? Normalmi bu durumlar?
Eylul_naz09 Tusemefe8134 bnde 36-4 üm bel agrısı ve dız kapaklarım agrıyo resmen oturup kalkmak cok zor .ama bn erken dgm rıskım var dıye sureklı uzanıyorum hareketsızlıkten herhalde.bızımde hareketler cok sert oluyo bazen sankı kemıklerı batarmks gbı bıde karnımda ıgne batmaları gbı acılar oluyo bzen .pozısyonumuz ters bası ıkı gogusumun arasında o yuzdende batma oluyo
Tusemefe8134 Eylul_naz09 kendimi her an dogurcak.gbi hissediyorum.ben hareket halindeyim.malm iki cocuk daha var ew isi vs