MomofOne Dün bir heyecanla doktora gidip bebişimin cinsiyetini ögrendim. Pipisi abacik ortadaydi doktorun söylemesine bile gerek kalmadi 😂
Kuben MomofOne Ben de 13+2 öğrenmiştim ve apaçık ortadaydı 😃 Şimdi 27 oldu hala aynı apaçık ortada 😃💙