Kızlar Genel Anestezi ile sezeryan olmayı düşünüyordum fakat devamlı internetten videolar izleyip yazılar okuduğum için kafam devamlı karışıyor. Genel anestezi de ayılması çok zormuş ve ayılınca direk kesilen yerinin acısını çok hissediyormuşsun. Epidural doğum da ise bebekle direk buluşuyorsun bu bir avantaj.. ve belin uyuşuk olduğu için ilk 6 saat acısını hissetmiyormuşsun. Bu doğru mu? Epidural doğum da acı ve ağrı yokmuş sadece çekiştirme ve baskılar hissediliyormuş. Lütfen tecrübeliler bi rahatlatır misiniz😢🙄 Sizce hangisi 😕