Korkmazdoruk88 zLemataLca etmezler cnm bu haftalarda kaşık ağrısı yaşaman çok normal hatta diğer haftalara nazaran daha sık olur demişti benim doktorum ki oluyorda 22+2yim ben kanaman suyun vs.birşeyin yoksa endişelenme derim kuzum