Selamün aleyküm hanımlar öncelikle. Çoğunlukla gebelikte başımıza gelen karpel tunel sendromu doğum sonrası ne kadar süre sonra geçiyor bilen yaşayan var mı aranızda. Beni artık aşırı şekilde rahatsız ediyor geceleri uyutmuyor çok canımı yakıyor sinir sıkışması uyuşukluğu bile dert edemez oldum acısından. Siz veya çevreniz bir çare buldunuz mu