Gunes25
Gunes25
Gunes25 merhaba. Öncelikle korkma sakin ol. Vücudumuz bunun için tamamen hazır. Sen sadece belirtilerini takip et. Sancılarının sıklığının dakikasını tut. 10 dakika 5 dakika 1 dakikaya indiğinde yani açılman başladı doğuma hazırlan demek. Korkma kırmızı pembe bi lekelenmem olabilir hamileliğinin başında yerleşme kanaması gibi. Oda anne ben geliyorum az kaldı demek. Bu zamanda doktorunla beraber olmalısın zaten sancıların sıklaştığında mutlaka doktorunla görüş. Sakin kal. Allah’a emanet ol en güzelliğini o bilir. Sağlıkla al bebeğini kucağına