Anneler 35+5 olduk plesentada kireçlenme olduğu için doğum seklim belli değildi. Dün rahatsızlandım gittim kullandığım ilacı günde üçe çıkardı doğmasını engellemek için. Doğumunun sezeryan olucağını 15 gün içerisinde doğumun gerçekleşeceğini dogmazsa da 15 gün sonra çocuğu alacağını söyledi 37 haftalık oluyorum o zaman sezeryan hakkında bilgi verir misiniz nelere dikkat etmeliyim ve çantamda bununla ilgili ozel olarak bulundurmam gereken birşey var mı?