gulin-35 Zero2344 kac haftalıksın ben 34 benımde aynı sankı duscek gıbı oluyo alt taraflar cok agrıyo normal dedı doktor ama bana baskıdan ve kasların genıslemesınden kaynaklanıo dedı
BusraUras Eski9 rabbim sağlıcakla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah bebişinizi. Bende de aynı şikayetler var. Önemli olan sizin ve bebişinizin sağlığı sezeryan ya da normal doğum çokta fark etmez sağlıklı olalımda.