Busra228 Kızlar ciğer geliştirici iğne nasıl yapılır bacağımı vurulur,rahimde kısalık olduğu zaman yapılan bir şey mi ? Eve gönderdiler beni ama hiç bir bilgi de alamadım
Naz53 Busra228 kalçadan uyguluyorlar size. Suyunuzda azalma mı var bana da yaptı doktorum kaçıncı haftadasınız
Medha Busra228 nasıl hiçbir bilgi vermezler canım sana erken doğum olabilir felan da mı demediler kaçıncı haftandasın?
Eema Busra228 Cnm ben 24 haftalık gebeyim serklajlıyım ondan erken doğum riskim var dün akşam saat 7de iki doz kalçadan yaptırdım bide bu akşam yine aynı saaate iki doz tekrar yaptıracam dr böyle söyledi bize bide inş 28 haftayı görürsek ozamanda dört doz yine yaptıracağız
Busra228 Naz53 bana bacağıma yaptı rahimde kısalma var dendi önce ondan hemen sonra iğne yapıldı ama ne için yapıldığını söylemediler
Busra228 Medha 32 haftalık olduk canım.İsveçte yaşıyorum buranın hemşireleri bi değişik sancım var diye gittim önce bi problem olduğunu hissettim sonra burda kalcaksın dediler,iğne vurdular ama ne için vurdular söylemediler
Naz53 Medha evet erken doğum riski var diye önlem amaçlı yaptı doktorum 26 haftada yaptı şu an 27+2 suyu azalmış bebeğin ondan dolayı
Gmzclb Eema tam 24 mü haftanız bende 23+2 yim hastanede yatıyorum bayadır doktorlara hatırlatsam mı diye düşünüyorum
Busra228 Eema önce rahimde kısalık var dedi canım ertesi gün tekrar alttan baktılar herşey normal dediler
Seranad Busra228 erken doğum riskinde yapılıyor adı üstünde Bebek erkenden doğarsa ciğerleri gelişsin diye. Ben 23. Haftadan beri günde 4 doz ( sabah 2 akşam 2 şeklinde) oluyorum. Bacaktan değil ama kabadan.
Busra228 Seranad ozaman bana yaptıkları aşı başka bir şey olması gerek kafam karıştı ☺️ İnşallah zamanında sağlıkla kucağımıza alırız bebeklerimizi
Eema Gmzclb 24+3 deyim cnm ben şuan 24 haftaya girdikten sonra yapılıyor ciğer geliştirici iğne dr ların söylemedimi yaparız diye sen hatırlat istersen
idiloska 33′de yapıldı 2 doz, riskli gebeyim bebeğimin tek böbreği çalışmıyor, erken doğum riskine karşı yapıldı, 37+4′üm hala doğurmadım, 38-39 gibi doğsun istiyorum artık, çok yoruldum
MDT Busra228 benim de bebeğim bir hafta geri ve suyu azalmış. Düşük de olsa erken doğum ihtimali var. Şuana kadar doktorum ciğer geliştirici lafı etmedi.soluk alışverişine baktı gayet güzel dedi. 35+4′te kontrolüm var o zaman soracağım ben de. Bazı bebeklerde 34. Haftayı geçtikten sonra ihtiyaç kalmıyormuş. Umarım bende de ihtiyaç yoktur
Busra228 MDT umarım vaktinde doğar canım dediğin gibi de inşallah gerek kalmaz ciğer geliştiriciye herşey yolunda ilerlesin inşallah 🙏🏻