191084 Mrb bu cumartesi adet gunum erken gebelik testi yaptim negatif cikti 4 gün erken yapipda negatif görup sonra pozitifi goreniniz var mi acaba tum belirtilerde vardi ama😏
ilkgebelik123-_ 191084 bende 5 gün önce yaptım negatifti 1 gün önce normal kaset test yaptım hayalet cizgiydi
Sadiyy35 191084 ben adetimi 5 gün geçmesine rağmen çift çizgi görmedim erken gebelik testiyle bile 7 gün sonra anca çıktı
Burcu_NFUE 191084 ben adetimden 4 gün geçti erken gebelik testi yaptım negatif çıkmıştı kan verdim meğer hamileymişim ☺️☺️
[silindi] 191084 ben adetten 1 gün sonra erken gebelik testi yaptım silik çizgi çıktı, ertesi gün kan verdim beta hcg 68, en iyisi adet dönemini bekleyin yada yakın bir sağlık ocağına gidip kan vermek.
Esrakuku 191084 erken gebelik testi 1 hafta önceden de gösteriypr ben adetime 6 gün varken cok net ikiside cok kırmızı cıkmıştı😍inşalalh sizinde cıkar hayırlısıyla
ilkgebelik123-_ 191084 canım bende ilk işte 5 gün önce erken gebelik yaptım hiç bişey çıkmadı ertesi gün falan çöpten alıp baktım acaba diye ama adetten bir gün önce normal kaset test yaptım hayalet çıktı geç döllenme olabilir
AnnelikHayali Sadiyy35 benim de bir gün geçmişti. Dün kaset test yaptım ama tek çizgi çıktı. 😔 sizin geç döllenme mi olmuş?
Sadiyy35 AnnelikHayali evet büyük ihtimal öyle dedi doktor hatta son adet tarihinden 1 hafta sonra olarak hesaplanıyor kontrollerim
Minnosumm89 Erken gebelik testleri genelde 5 ve 7 günlük sonuçlara kadar veriyor bende 5 günlükken pozitif olduğumu görmüştüm tabi tecrübeli oluncada emin oluyorsunuz. Bu arada hamile kalmak istiyorsanız bunu takıntı haline getirmeyin istedikçe olmuyor çünkü
Meryemce92 191084 Beeen 😊 1 tane erken gebelik testi yaptım negatif çıktı 3 tane kaset test yaptım onlarda negatifti adete 4 gün kala gittim kan versim pozitif çıktı.