Kızım doğduğunda kapı süsü de tulumu da isimsiz kalmıştı "“Hoş geldin prensesim ”"yazmak durumunda kalmıştım 🙁 oğlumda da öyle olsun istemiyorum. Farklı isim de önerebilirsiniz fakat bu isimler arasında oylama yaparsanız daha çok memnun olurum şimdiden teşekkürler ☺️