Mervecihan2635 Kızlar memuriyette 24.hafta idari izne ayrılıyoruz ya gün olarak kaç gün izinli olmuş oluyoruz? Benim büro 56 günden hesaplamış doğru mu sizin ki nasıldı sanki bana eksik geldi de
BusraUras Mervecihan2635 bir hafta 7 gün ya bizde 24 den 32 ye idari izinli sayılıyoruz 8hafta eder bu da. 8*7=56 doğru hesaplamışlar. Hamilelik ay olarak değilde hafta olarak hesaplanıyor ya o yüzden bize az geliyor 😅
Ezzggii 24-32 idari izninden sonra çalışabilir raporu alıp işe başladığımızda rapor alıp işe gitmeme gibi bir durum söz konusu mu? Yoksa aktif olarak işe gitmek zorunda mıyız? Bilgisi olan varsa sevinirim.