prensesannesi__ Guzelgun05 doğum şekli ne zaman belli oluyo acaba kaçıncı haftada sizinki normal doğum olucak sanırım
cigerpare Guzelgun05 ben de 40 haftalığım 1 hafta daha bekleyeceğiz dedi doktor. Suni sancı ile doğum başlatılıyor mu
Mervemerve58 Guzelgun05 Bende doguramadm 39+4 deyim 41 e kadar bekleyelim dedi doktor suni sancıdanda korkuyorum
6464 41+0 da günün doldu diye yatış yaptılar bana ama sancı falan yoktu.çok hafif hafif yeni geliyor sancılar artk ama beklemek çok kötüymüş hastane Allah yardımcımız olsun hepimizin 🙏
Mervemerve58 Ebru92 valla bende hemen kabul edeceğim yoruldu artık bedenim sabırsızlık heycan hat safada ama 41 i bekleyecez diyolar