Asel4220 birgaripannee merhaba evet ilk doğumumuda orda yaptım inşallah saglıklı şekilde bu dogumumu da orda yapacağım dua edin bize bazı risklerimiz var vaktinde sağlıklı kucaklayayım
Asel4220 mavi_kus mehmet Ufuk ceran a gidiyorum 200 muayenesi doğum ücretini net bilmiyorum burda bi post da sordum 3500 demişlerdi sanırım
mavi_kus Asel4220 ben şuan 15 temmuza gidiyorum özelde iyi bi doktor arıyorum da inşallah bulabilirim
Kbraygt2 Ben 15 gün önce doğum yaptım orada sezaryen oldum. Ama ben ücret ödemiyordum eşim doktor olduğu için. Sezaryen ücreti sanırım 4000 TL idi refakatçi ücreti kalacağın gün sayısı ücreti bunları da ekliyorlar ekstra olarak
Kbraygt2 Asel4220 Doğumumu Eser hoca yaptı çok memnun kaldım normalde Semra hanımdı doktorum ama kendisi tam doğumum olacağı sırada tayinden dolayı gitti
Asel4220 Kbraygt2 ilk gebeliğimde eser beye birkaç kontrole gittim gerçekten oda iyi bi doktor hastane ameliyat hane nasıldı acaba
nslhnyldz Kbraygt2 bende Eser beye gidiyorum bende çok memnunum kibar, sakin bi bey umarım bebeğimi sağlıkla kucagıma alırım bende.
Asel4220 birgaripannee tek kişilikte var çift kişilik de istediğiniz seçebiliyorsunuz hasta odası rahattı bana göre ben memnun kaldım ilk doğumda 2016 da
Kbraygt2 birgaripannee merhaba hastane odaları artık tek kişilik pandemiden dolayı dediler ben çok memnun kaldım ama yemekleri için aynı şeyi söyleyemem nimet ama bir kaşık bile alamadım ben